Ledenvergadering 30 januari 2013

ingevoerd op 14-1-2013

Voor de leden van de Bedrijvengroep Niedorp wordt de eerste ledenvergadering van het nieuwe jaar gehouden op 30 januari 2013.

De leden hebben inmiddels per email de uitnodiging voor de ledenvergadering ontvangen.

We starten om 18.15 uur met een bedrijfsbezoek bij Nico Dekker Ontwerp & Bouwkunde. Nico Dekker zal ons vertellen over zijn werkzaamheden en tevens diverse voorbeelden laten zien. Op locatie zullen er broodjes geserveerd worden.

Vervolgens wordt om 20.00 uur de ledenvergadering gestart bij de Prins Maurits. Het onderwerp van de ledenvergadering is ’Ondernemen in crisistijd’. Er wordt voor deze avond geen spreker uitgenodigd maar wij willen graag met de leden het onderwerp ’Ondernemen in crisistijd’ bespreken en elkaar onderling tips geven.

De stukken voor de ledenvergadering zijn te vinden op het besloten ledengedeelte op onze website www.bedrijvengroepniedorp.nl. Om toegang te krijgen tot de stukken dient u eerst in te loggen als lid.

Het is van belang dat u uw aanwezigheid deze avond aan ons doorgeeft. Dit kan via info@bedrijvengroepniedorp.nl.

Let op! Dit is een ledenvergadering alleen voor leden van de Bedrijvengroep Niedorp.